Menu
Your Cart

Συχνές Ερωτήσεις

Κάνετε αποστολή στην Κύπρο ; Αν ναι με ποιούς τρόπους?

ΝΑΙ. Κατόπιν της λήψης της παραγγελίας σας και επιβεβαίωσης των στοιχείων σας από το σύστημα VIES, θα σας σταλούν τα απαραίτητα έντυπα προς αποδοχή . Πρέπει να μας στείλετε στοιχεία μεταφορικής εταιρείας επιλογή σας που θα πρέπει να παραλάβει από το κατ/μα με αντίστοιχα έντυπα ανάλογα της εκάστοτε ενδοκοινοτικής οδηγίας.

Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών ως Ηράκλειο Κρήτης για ένα (1) τεμάχιο?

Θα πρέπει να γνωρίζουμε τον κωδικό προϊόντος γιατί το κόστος είναι ανάλογα τον όγκο του είδους και την περιοχή που θα αποσταλούν.

Μπορούμε να σας δώσουμε βάση εμπειρίας πιθανό κόστος αλλά και στοιχεία συσκευασίας να μάθετε ακριβής χρέωση από τη μεταφορική για το τελικό προορισμό που εσείς επιθυμείτε.

 

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής για Αθήνα;

Δυστυχώς το κατ/μα μας δεν υποστηρίζει την υπηρεσία της αντικαταβολής. Βάλτε τον ΤΚ της περιοχή σας να δείτε την αρχική χρέωση. Τα έξοδα διαφοροποιούνται ανάλογα με τον ΤΚ και τον ογκο. Σας ενημερώνουμε εκ των προτέρων.

Σε πόσο μέρες μπορώ να παραλάβω τη παραγγελία μου?

Όταν υπάρχει απόθεμα είναι 4 με 10 εργάσιμες ημέρες αλλά όταν κάνετε την παραγγελίας σας, σας δίνονται όλες οι πληροφορίες .

Υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ να επιστρέψω?

Δυστυχώς Δεν μπορούν να επιστραφούν αποσφραγισμένα είδη για λόγους υγιεινής(στρώματα-μαξιλάρια), ειδικές κατασκευές ή κατεστραμένα προϊόντα.

Μπορώ να παραλάβω σε άλλη διευθυνση απο αυτή της απόδειξης?

Στο ηλεκτρονικό μας καταστηημά σας δίνετε η δυνατότητα να συμπληρώσετε την διευθυνση αποστολής.

Υπάρχει στο κατάστημα σας ανοιχτό προϊόν δείγμα να δώ?

Δυστυχώς δεν υπάρχει εκθεσιακός χώρος ή εκθέματα-δείγματα

Σε κάθε προϊόν σας δίνουμε όλες τις πληροφορίες που μας παρέχουν οι εταιρείες εισαγωγής προς ενημερώσή σας.