Menu
Your Cart

Επιστροφές

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών που αναρτώνται στις σελίδες του, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα. 
Παραθέτουμε κατωτέρω τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Τα είδη του  www. epipla-agapios.gr , καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε κάθε είδος να παραδοθεί στον πελάτη σε τέλεια κατάσταση. Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος στο είδος  ή στην περίπτωση που λείπει κάποιο ανταλλακτικό, ο πελάτης παρακαλείται να επικοινωνήσει μαζί μας εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών, προκειμένου να δρομολογηθεί είτε η αντικατάσταση του είδους, είτε  η αποστολή του ανταλλακτικού, είτε η επιστροφή των χρημάτων.

- Η επιστροφή του προς αντικατάσταση είδους θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

- Σημειώνεται ότι  εφόσον πρόκειται για συναρμολογούμενο έπιπλο ή άλλο συναρμολογούμενο είδος, προκειμένου να γίνει αποδεκτή η επιστροφή του, αυτό δεν θα πρέπει να έχει συναρμολογηθεί ούτε και να έχει γίνει απόπειρα συναρμολόγησής του.

-  Μετά την επιστροφή των ειδών γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Διευκρινίζεται ότι δεν θεωρείται ελάττωμα τυχόν διαφοροποίηση της χρωματικής απόχρωσης ενός είδους μεταξύ του πώς φαίνεται στην οθόνη του υπολογιστή και του πώς εμφανίζεται στην πραγματικότητα.

- Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας,  με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.

-  Σε περίπτωση που τα είδη επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των ειδών και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

  Τα έξοδα αποστολής  για την επιστροφή των ειδών στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ  βαρύνουν την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.